Hisham Ismail

By: Hisham Ismail

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  [8]  9  >  >>]    [Archive]
Sunday, 29-Jun-2008 23:47 Email | Share | | Bookmark

Salam, selalunya upload dari belakang. tapi ada beberapa koleksi yang tertinggal, jadi kena masuk juga.Untuk majlis kali ini, pengantin dekat area Kuala Kedah, jadi Outing buat Di Kuala Kedah jer lah. Majlis berlangsung sederhana tetapi cukup meriah. 24 Bertunang, 25 akad nikah dan terus buat kenduri kahwin.perancang yang cukup teliti. Keluarganya jangan cakaplah, cukup mesra, tak abis2 surah makan.. terima kasih bebanyak kerana melayan saya dan Mr Mok dengan cukup baik sekali.. tetapi maaflah tak boleh makan banyak nanti gambar tak terambil.abis majlis, macam-macam bagi buah tangan untuk di bawa balik. Terima kasih sekali lagi..Buat Miera & Adie, Seluruh Warga Kerja Crome Art Mengucapkan selamat berbahagia..kalian adalah pasangan yang cocok gitu. seronok bila bersama dengan kalian.






Tuesday, 24-Jun-2008 04:52 Email | Share | | Bookmark
Roynie & Wan Qastri 05 Jun 2008

Warga Cromeart mengucapkan selamat pengantin baru.Kepada kedua mempelai ini, ada cerita di sebaliknya. tetapi biarlah ia menjadi rahsia ini. tapi yang pastinya pengantin perempuan mempunyai semangat yang cukup tabah. dan pengantin lelaki mempunyai kejujuran yang amat tinggi.walaupun tidak di ceritakan sepenuhnya, tetapi aku dapat rasakan betapa tabah mereka berdua dalam mengharungi hidup ini.Buat Raynie dan Wan Qastri (hubby), abg. sham sentiasa mendoakan agar anda berdua sentiasa bahagia dan di rahmati allah. salam






Monday, 23-Jun-2008 11:01 Email | Share | | Bookmark
Yatie & Fadzly 31 Mei 2008

Jam 11 malam 30 Mei 2008, tetiba aku di kejutkan dengan panggilan pengantin..entah samada terlupa atau tersilap tak tahulah, sepatutnya aku lebih detail dalam hal-hal macam ni agar pengantin tak menunggu.Waktu itu aku dah mula tarik selimut, tidur awal sebab esok ada shooting.tetapi panggilan itu, menjadikan aku tersentak, pengantin bagi tau malam tu ada majlis berinai. apa lagi capai kamera dan apa yang patut....pecut kereta di tengah bandar raya alor star.... sempat juga berkhayal macam filem KL Driff ....malam tu 4 persalinan di peragakan. tapi baru sepasang baju, battery dah "kong", apa lagi SOS call Azizan jeffri dan Mok...battery phone pun habis... jadi nak tahu lokasi rumah pengantin, aku terpaksa tunggu di tepi jalan, sempatlah pengantin tukar persalinan yang lain.jadi polis kejap. Terima kasih azizan dan mok sebab tolong malam tu, jeffri sampai sekerat jalan ja sebab ari hujan dia tak dapat datang tapi terima kasih juga...ari tu jam 3 pagi baru abis shoot.. tapi hati masing2 puas. sebab hasilnya tidak mengecewakan. Buat Pengantin Yatie dan pasangannya Fadzly, Selamat Pengantin Baru. semoga berbahagia hingga ke akhir hayat. Mereka ni dua-dua polis jadi kalau ada saman malam tu sebab pandu laju bolehlah minta dia orang tolong...







Tuesday, 10-Jun-2008 16:03 Email | Share | | Bookmark
Siti Nasibah dan Ahmad Ridzuan 1 jun 2008

Baru sempat nak upload gambar... walaubagaimanapun satu pengalama yang menarik dalam majlis kali ini, saudara mara pengantin cukup mesra, dah jadi macam adik beradik.Inilah kali pertama bila cover lupa nak ambil adegan dalam bilik tidur... opssss.jangan salah tafsir....posing ja laa...pengantin pula spoting....memang spoting..jadi I tak berkira sangat.. seronok tengok mereka tersenyum...akhir kata pada pengantin, selamat melayari bahtera kehidupan ini. yang penting kena jujur.












Thursday, 8-May-2008 12:45 Email | Share | | Bookmark
M.ASPARIZAN AZNAN & HADZLIZAWATI



[<<  <  1  2  3  4  5  6  7  [8]  9  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net